سه‌شنبه1404/10/9

11:16:4

168

برگزاری دوره های آموزشی استانداردسازی دستگاه های اجرایی در آذرماه سالجاری

برگزاری دوره های آموزشی استانداردسازی دستگاه های اجرایی در آذرماه سالجاری
پیرو برگزاری نشست هم اندیشی ارزیابی عملکرد در حوزه استاندارد سازی و بررسی شیوه نامه بسته تحقق اهداف استاندارد سازی در دستگاه های اجرایی پنجمین دوره آموزشی شاخص استانداردسازی دستگاه های اجرایی در قالب یک نشست آموزشی دو روزه در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 23 و 24 آذرماه سال جاری با حضور کلیه دستگاه های اجرایی سطح کشور برگزار گردید. در این نشست دو روزه مباحث "آشنایی با سازمان های بین المللی استانداردسازی و نحوه مشارکت در فرایند تدوین استانداردهای بین المللی"، "آشنایی با مقررات فنی"، " آشنایی با روش تدوین استانداردهای ملی" و "آیین نگارش استانداردهای ملی (استانداردملی شماره 5)" توسط 4 مدرس برای حدود 300 نفر از متولیان استانداردسازی دستگاه های اجرایی ارائه و به بحث و تبادل نظر پیرامون نظرات، مشکلات و سئوالات متولیان ذیربط پرداخته شد.
امید است که برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های استانداردسازی و تعاملات سازمان با دستگاه های اجرایی منجر به تحقق اهداف استانداردسازی در سطح کشور گردد.